סגירת חובות

חובות ועוד חובות… אז איך יוצאים מזה?

הכניסה למעגל החובות, היא כמעין כדור שלג שהולך וגדל בחלוף הזמן, כשבמרבית הפעמים מי שנושא את אותו כדור שלג על כתפיו – כלל אינו מבחין בו.
כעורך דין שמתמחה בתחום וישב אל מול לא מעט אנשים שנקלעו לחובות, אחת הסיבות העיקריות לפיה אנשים נקלעים לחובות היא ההלוואות הפשוטות והזמינות שניתנות כמעט לכל מחזיק חשבון בישראל.
אכן, יש מצבים בהם הלוואות אלה חיוניות ונחוצות ומהוות כקרש הצלה הן עבור משפחות והן עבור עסקים.
אולם, לרבים אחרים הלוואות אלה מהוות פיתוי גדול שקשה לעמוד בו.
כשאדם נוטל על עצמו הלוואה, הוא פועל מתוך אמונה תמימה, כי הוא יצליח לעמוד בהחזרה
בפועל, בלא מעט מן המקרים, אנשים נוטלים על עצמם חיובים גבוהים מאלה שהם מסוגלים לעמוד בהם, ואז הם נאלצים לקחת עוד הלוואה, ואחריה עוד אחת, והכל במטרה לעמוד בהחזר החודשי.
מבלי לשים לב, אותו אדם, מגלה שהוא נמצא בתוך סחרור או כפי שנאמר מעלה, בכדור שלג, שאין הוא מצליח לצאת ממנו, בעצם – הוא רק דוחה את הקריסה הכלכלית שלו ולא מונע אותה.
במעט מאוד מן המקרים, אנשים מצליחים לצאת מכדור השלג הזה, אך במרבית הפעמים, יתחילו להגיע מכתבי התראה שיהפכו להליכים משפטיים ובעיקול הראשון שיתקבל בחשבון, הכל מתנפץ ובגדול.

אז איך מזהים את אותו כדור שלג?
מהו השלב בו צריך לפעול כאשר מזהים את תחילת ההסתבכות?
מהי הדרך היעילה והמהירה ביותר ליציאה מהחובות?
ראשית, אם נקלעתם לחובות, דעו כי אתם לא לבד!

שנית, מומלץ לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום שינתח היטב את המצב שלכם.
מדי יום אנו פוגשים בעשרות לקוחות שחייהם השתנו בעקבות נטל החובות והם אינם מצליחים "לסגור את החודש"."
באמצעות פגישה אחת, כלים משפטיים והכוונה מקצועית, אנו משנים את חייהם מקצה לקצה ובונים להם תכנית אישית שתוביל לסילוק החובות באופן מהיר ויעיל.
חשוב לזכור, לא כל מקרה מצריך פנייה להליכים משפטיים ארוכי טווח ולכן יש לנתח כל מצב בהתאם לנסיבותיו על מנת להסדיר את החובות בצורה יעילה ומתאימה.

Call Now Button דילוג לתוכן